3 Eylül 2013 Salı

BOURJOIS ÜRÜNLERİ SATIŞI


Bulgaristan'dan getirttiğim uygun fiyatlı kullanılmamış Bourjois ürünlerini satıyorum.

Volumizer maskaranın bir tanesi ve en sağdaki allığı kendime ayırdım. :)



Bourjois Delice De Poudre ( Bronzer Pudra) 52 numara  ; 40 tl  SATILDI



Volumizer 2 aşamalı maskara ; 35 tl SATILDI



Bourjois 02 no Beige trench ruj ; 25 tl SATILDI


ALICISINI BEKLEYEN ÜRÜNLER İSE ;



Bourjois 51 no concealer (gözaltı kapatıcısı) ;  25 tl (SATIŞTAN KALDIRILDI)

Bourjois 03 no Peche Cosy ruj ;  25 tl  SATILDI



*Ödemeler havale/eft olarak alınır
*Kargo ücreti alıcıya aittir
*İade kabul edilmez.

6 yorum:

  1. Merhabalar kapatıcı hangi tenlere uyar acaba .Ben bugday tenliyim .Bana uyabilecek bir ürün mü??
    Birde parayı hesabınıza yatırırken işlem ücreti kesiliyor mu ?

    YanıtlaSil
  2. mervecim meraba ; kapatıcı açık renkte çok beyaz deil ama. beyaz tenli ve buğday tenliler için uygun. esmerler için açık kalan bir renk. farklı bankaya eft yapılırken finansbankta 3 tl kesiyor ama diğer bankaları bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar...

    Ücretsiz header tasarlıyorum. İlgileniyorsanız lütfen ziyaret edin...

    http://aiqina.blogspot.com/p/header-istekleri.html

    YanıtlaSil
  4. Aysel'cim yine Bourjois ürünleri satışın olacak mı? Volumizer rimel ve göz altı kapatıcısı (52 numara) olursa almak isterim.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Kybele renkleri; canım şuan için malesef böyle bir durum yok. ben ürünleri bulgsristandan alıyordum ama türk lirası orda fazlaca deger kaybettti şuan ordan getirmem çok mantklı olmuyomalesef. yaza ağustos gibi kısmetse ben gidicem o zamnki duruma göre stoklarım sosyal hesaplarımda görürsün getirebildiklerimi cnım.

    YanıtlaSil